Skip to content

Bed in de muur, dat MOET je echt iedere dag doen anders is appartementje niet leuk ..veel te klein.

Internetcodes: onze (eigenaren) codes zijn 365 dagen geldig, maar pas 24 uur na einde van gebruik door een vorige gast. Hopelijk liggen er een paar codes in de kast. Per apparaat heb je 1 code nodig. Zijn de codes onvindbaar, dan bij Heidi (codes) voor week kopen.

Dekbedden/dekens: Tweepersoons bed, dat uit de muur komt, is opgemaakt met twee 1 persoons dekbedden.  In bovenkast boven bed vind je extra dekens en dekbed.
Voor het omhoog doen van bed (gaat zwaar!), beddengoed vastbinden opdat het niet tussen de opening met de muur kan komen.
Bankbed: De bank kan als bed gebruikt worden. Spullen ervoor: boven grote bed.

Afval: in containers tegenover entree parkeerplaats, dus in de buitenbocht, met sleuteltje dat aan sleutelbos zit schuifdeur openmaken en afval in bak doen.

Als er problemen zijn (m.n. van technische aard, TL lamp kapot, water loopt niet weg etc.) bij receptie melden. Als zij niet zelf kunnen helpen moet je Luigi de Biaso bellen, hij was technicus van gebouw, is ontslagen, maar weet alles en werkt bijna dagelijks in gebouw. Zijn mobiele nr. is: 00393400856074. Hij is geroutineerd in het verstaan: Je zegt dan bijv: Problema: prego venire al trecento diece nuove (treetjentodieetsjenuove) Hij heeft sleutel van appartement en rekent met ons af.
Verwarming: thermostaat aan de muur. A.u.b. verwarming uitzetten indien afwezig, het wordt snel warm zodra je hem weer hoger zet.
Stroomuitval: geen paniek, in de gang hoofdschakelaar omzetten, capaciteit is krap dus is er wel eens uitval.
Vertrek

Parkeerkaart terug in appartement

Verwarming op 10 graden zetten.
Balkonstoelen naar binnen
Koelkast open zetten
Sleutels aan receptie geven

Scroll To Top